Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.
Da niste izgubili svoj aktivacioni e-mail?
Oreska - Užice
Prijavite se sa korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
 
ARHIVA
   Početna   Pomoć Pravila Pretraga Gallery Prijavljivanje Registracija  
IZBORI: NAJFORUMAŠ I NAJFORUMAŠICA GODINE
AKCIJA: SVI UŽIČANI NA JEDNOM MESTU!
Za užičke nekomercijalne organizacije i ustanove besplatno...
Stranice: [1]
  Štampaj  
This topic has not yet been rated!
You have not rated this topic. Select a rating:
Autor Tema: Wireless pojačavanje signala  (Pročitano 3644 puta)
Baneyupi
novajlija
*
Pol: Muškarac
Mesto: Centar sveta
Država: Srbija
Poruke: 1


« poslato: 08.12.2008. 00:39:10 »

Pošto mi je ovo prva poruka na forumu želim da pohvalim celokupnu ekipu ljudi koja profesionalno održava temu o Wireless internetu.
Čitajuci vaše teme dosta sam naučio!
Posto sam apsolutni početnik u oblasti wireless-a imam određenih nedoumica  pa bih molio za malu pomoc.
Radi se o sledećem: Kod komšije smo povezali wireless ruter TP-LINK TL-WR542G preko LAN izlaza sa Telekomovim Huawei SmartAX MT882 takode na LAN.
Huawei se ponasa kao DHCP dok je ista funkcija iskljucena kod TP-LINK TL-WR542G koji u principu sada radi kao bežični swich.
Komšija koristi Laptop sa wireless-om i internet radi bez problema, ja sam udaljen od njega nekih 40 metara i takodje preko njegovog TP-LINK TL-WR542G izlazim na internet. Signal nije loš obicno je na LOW ali bitno je da nema prekida konekcije.
 Koristim laptop koji ima ugrađen wireless međutim primam signal od komšije u samo jednoj prostoriji koja je okrenuta prema njegovoj kući.
 Sada mi je potreban savet oko toga sta mi treba od opreme koja će mi omogućiti, da primi signal od košije i da ga pojača dovoljno da bi mogao da prenosim laptop po celoj kući bez gubitka konekcije
Da li bi tu moglo da mi pomogne ako kupim Wireless ruter ili neki AP koji bi samo predstavljao neku vrstu repetitora odnosno bežičnog pojačivača signala.
Sačuvana
Pedja