Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.
Da niste izgubili svoj aktivacioni e-mail?
Oreska - Užice
Prijavite se sa korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
 
ARHIVA
   Početna   Pomoć Pravila Pretraga Kalendar Gallery Contact Prijavljivanje Registracija  
IZBORI: NAJFORUMAŠ I NAJFORUMAŠICA GODINE
AKCIJA: SVI UŽIČANI NA JEDNOM MESTU!
Za užičke nekomercijalne organizacije i ustanove besplatno...
Stranice: 1 2 [3]  Sve
  Štampaj  
This topic has not yet been rated!
You have not rated this topic. Select a rating:
Autor Tema: Kako smrsati?  (Pročitano 24456 puta)
Vukosava
provereni korisnici
iskusan korisnik
****
Pol: Žena
Mesto: Užice
Lokacija: Belo Groblje
Horoskop: Strelac
Poruke: 213



« Odgovor #50 poslato: 29.09.2009. 06:14:40 »

- 100-120 grama proteina dnevno - pile, riba ili belo od jaja, crveno meso jednom sedmicno
- 1 ugljeni hidrat i jedno voce dnevno
- samo 1 casa mleka dnevno
- nista przeno, pohovano
- nista procesirano, nista sto dolazi iz kesice ili kutije
- 5 do 6 malih obroka u toku dana
- Minimum 3-4 l po danu
- bez alkohola
- vodite evidenciju o tome kad ste i koliko jeli
- merite se svaki dan i vodite dnevnik o tome
- vezbajte 5 puta nedeljno ili zivite kao pesak na brdu
Sačuvana
camill67
provereni korisnici
odomaceni korisnik
***
Poruke: 80


« Odgovor #51 poslato: 09.10.2009. 12:32:37 »


- 100-120 grama proteina dnevno - pile, riba ili belo od jaja, crveno meso jednom sedmicno
- 1 ugljeni hidrat i jedno voce dnevno
- samo 1 casa mleka dnevno
- nista przeno, pohovano
- nista procesirano, nista sto dolazi iz kesice ili kutije
- 5 do 6 malih obroka u toku dana
- Minimum 3-4 l po danu
- bez alkohola
- vodite evidenciju o tome kad ste i koliko jeli
- merite se svaki dan i vodite dnevnik o tome
- vezbajte 5 puta nedeljno ili zivite kao pesak na brdu


Crveno meso, draga, treba jesti o praznicima ali uvek sa salatama bogatim C vitaminom, da se anulira masnoca. Od ribe, najbolja je riba sa deficitom holesterola npr. oslici, nikako lignje, list i sl. Belance od jajeta se preporucuje iz istog razloga.

Sta, konkretno podrazumevas pod "jednim ugljenim hidratom"?

3-4 litra po danu, cega? Benzina, spiritusa ili vode?  Grin
Svakodnevno merenje telesne tezine je diskutabilna mera od koje se ogradjuju gotovo svi nutricionisti i dijetolozi, jer moze dovesti do opsesivnog poremecaja svojom t.t. i drugih psihosomatskih problemcica.

A posebno mi je interesantna tvoja floskula "zivite kao pesak na brdu"? Njena poruka je?
Sačuvana
Vukosava
provereni korisnici
iskusan korisnik
****
Pol: Žena
Mesto: Užice
Lokacija: Belo Groblje
Horoskop: Strelac
Poruke: 213



« Odgovor #52 poslato: 05.11.2009. 01:54:57 »

rakije rakije bejbi
Sačuvana
Vukosava
provereni korisnici
iskusan korisnik
****
Pol: Žena
Mesto: Užice
Lokacija: Belo Groblje
Horoskop: Strelac
Poruke: 213



« Odgovor #53 poslato: 05.11.2009. 01:56:06 »

ljudi koji žive kao pešaci po užičkim brdima sagorevaju jednim odlaskom do grada dovoljno energije da se može komotno da računa u fiskulturu
Sačuvana
barajevo
početnik
*
Pol: Muškarac
Ime i prezime:
Željko Šeatović
Mesto: Beograd
Država: Srbija
Poruke: 2


« Odgovor #54 poslato: 31.05.2011. 20:42:57 »



Niko ko je dijeteticar, nutricionista, apotekar, zdravsveni radnik i slicno ti ni lud nece predloziti slicno!


Pa za ovaj Herbalife rade doktori i najbolji nutricionisti sveta, chak imaju dva nobelovca iz oblasti nutricizma koji su i osnivachi firme,
a evo ti i link pa se uveri www.herbalife.com


Alo Kojoks, da li prodaješ preko MLM_a ili samo dobijaš procenat za reklamu. Ostavi se budalaština. Zar treba dva puta da ljudi plaćaju - prvi puta za hranu a drugi puta za preparat koji će tu hranu da sagori.
Nisu ni Peđine preporuke dobre. Fiziologija (organizma ne radi tako). Šteta što ovaj forum ne omogućava atačmente da vam svima priložim kratku brošuru koja sve objašnjava. Ipak, suština zdrave ishrane je u tome da se utoku dana, po tačno određenom rasporedu luče enzimi koji fermentišu (vare samo određenu vrstu hrane (belančevine, vitamine, ugljene hidrate itd) i u to doba dana treba jesti samo onu hranu koja tada može biti fermentisana. U protivnom, ako se konzumira hrana koja ne može odmah biti fermentisana ona čeka svoj red ali za to vreme truli i luči otrove. Svi znate razliku između fermentisane šljive (od koje može da se peče rakija) i trule koju možete samo da bacite - isto je i sa hranom u organizmu.
Da ne duljim evo i nekoliko praktičnih saveta: Dovoljna su tri obroka dnevno između kojih mora proći najmanje tri sata (bolje ako prođe četiri)
Zabranjena je svaka vrsta grickalica između obroka (čak i salata)
Ujutro možete jesti sve osim voća
Voće se jede samo između 5 i 7 poslepodne
U podne, ako jedete meso, jedite ga s povrćem, nikako s ugljenim hidratima (hleb, testo, krompir, pirinač) - izuzetak su sarme.
Uveče nikako nemojte jesti testo (pice, lazanje, hleb i sl)

Ima toga još, s objašnjenjima ali za one koji vole instant recepte ovo garantuje sigurno skidanje kilograma bez brojanja kalorija (organizam ne uzima kalorije direktno iz obroka već malo drugačije to funkcioniše), i bez brojanja zalogaja (vrlo brzo će organizam zahtevati samo onoliko hrane koliko mu je dovoljno).
Sačuvana
Stranice: 1 2 [3]  Sve
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  


Pokreće MySQL Pokreće PHP Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media | Imprint Ispravan XHTML 1.0! Ispravan CSS!
Stranica je napravljena za 0.155 sekundi sa 37 upita. (Pretty URLs adds 0.006s, 2q)